REGULAMENT
CAPITOLUL I - Sistemul de joc
Art. 1 : Organizare
Zilele si orele oficiale de concurs sunt stabilite de catre organizatori si nu pot fi schimbate de catre echipele participante decat in situatii exceptionale, dupa informarea prealabila a organizatorului.
Art. 2 Forfeit
In cazul in care o echipa nu se prezinta la data si ora fixate de catre organizator, echipa va pierde meciul la scorul general de 20-0.
Art. 3 - Sistemul de punctare
Sistemul de punctare este urmatorul:
1. 2 puncte in caz de victorie;
2. 1 punct in caz de meci egal;
3. 0 puncte in caz de infrangere.
Art. 4 - Criterii de departajare
La stabilirea clasamentului final dupa desfasurarea tuturor meciurilor, vor fi avute in considerare urmatorele criterii, in ordinea aplicarii lor:
1. Numarul total de puncte acumulate in cadrul grupei;
2. Rezultatul in meciul direct;
3. Numarul total de runde castigate pe parcursul campionatului.
Art. 5 - MAXROUNDS 10
Acest sistem presupune ca, pe fiecare harta, se va juca un numar fix de runde, 10 de fiecare parte (CT si T), castigatorul decizandu-se prin adunarea numarului de runde castigat de echipa pentru fiecare parte.
Art. 6 - Hartile
In cadrul concursului se va juca numai harta de_dust2.
CAPITOLUL II - Obligatiile echipelor
Art. 1 - Desemnarea Clan Leader-ului
Echipele au obligatia de a-si desemna o persoana, cunoscuta sub denumirea generica de "clan leader", care sa reprezinte interesele si opiniile echipei in tot ceea ce priveste evolutia acesteia in cadrul concursului.
Art. 2 - Prezentarea la meciuri
A) Echipele au obligatia de a se prezenta la meciurile oficiale din cadrul concursului.
B) Echipele sunt obligate sa prezinte 5 jucatori pentru fiecare meci in parte, imposibilitatea de a prezenta 5 jucatori la un meci oficial atragand sanctiunea pierderii meciului la scorul general de 20-0.